Klachtenformulier
Heeft u een klacht over de UMC Zorgverzekering? U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Bellen gaat het snelst. We kijken dan meteen wat we voor u kunnen doen.
Wil u uw klacht schriftelijk indienen? Gebruik dan het klachtenformulier op deze pagina. U kunt ook een brief sturen. Het adres vindt u onderaan deze pagina.
Kwaliteitskeurmerk
Onze afdeling Klachtenmanagement heeft het IKM 3000 keurmerk gekregen. Hiermee onderscheiden we ons op het gebied van klachtenmanagement. Wat betekent dit voor u? Dat we openstaan voor klachten, zorgvuldig met klachten omgaan, klachten naar tevredenheid oplossen en van klachten leren. Zodat we u steeds beter kunnen helpen.
Klachtenformulier
Wilt u ons een brief sturen over uw klacht?
Heeft u het formulier ingevuld en verstuurd? Dan bent u klaar. Stuur dan geen brief. Dat is niet nodig.
Stuurt u ons liever een brief? Geef in uw brief antwoord op deze 3 vragen:
- Waar bent u ontevreden over?
- Wat is volgens u de beste oplossing?
- Wat is uw telefoonnummer?
Dan kunnen wij zo snel mogelijk antwoord geven.
Adres voor de brief
UMC Zorgverzekering
Afdeling Klachtenmanagement
Postbus 1256
5602 BG EINDHOVEN
Doe een postzegel op de brief.
Iemand anders uw klacht laten melden
Vindt u het lastig om uw klacht te melden? Of vindt u het fijner als iemand die u vertrouwt dit voor u doet? Helemaal prima: dan kunt u iemand anders uw klacht of verzoek laten indienen. Dan hebben wij wel uw schriftelijke toestemming nodig. Daarna gaan wij voor u aan de slag.