Hulp nodig bij betalen? Wij helpen u!

Komt een rekening even niet goed uit? Of heeft u een betalingsachterstand opgelopen? Dat is vervelend en kan stressvol zijn. In beide gevallen staan we voor u klaar. Met hulp en ondersteuning die past bij uw persoonlijke situatie.

Hulp bij betaalproblemen

Betalen in termijnen

U kunt bij ons ook uw factuur in termijnen betalen. Dit kan door een betalingsregeling met ons af te sluiten.

Hulp bij uw geldzaken

Maakt u zich zorgen over uw financiële situatie? Geldfit kan u hierbij helpen. Met online tools of een persoonlijk gesprek.

Uw factuur later betalen

Het kan zijn dat het nu even niet lukt om te betalen. Neem contact met ons op als u uw factuur later wilt betalen.

Komt u er niet uit? Neem contact met ons op

We helpen u als u moeite heeft met het betalen van uw zorgverzekering of uw zorgkosten. Samen met u zoeken we naar de beste oplossing. En kijken we met u mee hoe u grotere betaalproblemen kunt voorkomen.

U kunt ons bellen op 0900 - 80 18 (gebruikelijke belkosten). Bekijk de openingstijden.

Wilt u toch liever in gesprek met een onafhankelijke partij? Bel of chat dan met Geldfit.

Mogelijk ook interessant voor u

Meer over het incassobureau

Na de laatste aanmaning wordt uw rekening overgedragen aan het incassobureau.

Zorgtoeslag voor lagere inkomens

In sommige gevallen heeft u recht op zorgtoeslag. Dit kunt u aanvragen bij de belastingdienst.

Informatie over het CAK

Loopt uw achterstand op tot 6 maanden? Dan wordt u aangemeld bij het CAK.

Eigen risico gespreid betalen

Als u ieder jaar uw verplicht eigen risico verbruikt, kunt u dit ook in termijnen aan ons betalen.

Is uw aanvullende verzekering gestopt?

Als u uw premie niet betaalt, kan het zijn dat uw aanvullende verzekering wordt stopgezet. U heeft dan ook geen recht meer op vergoedingen uit die aanvullende verzekering.

Lees meer over uw gestopte verzekering

Veelgestelde vragen

  • U kunt een betalingsregeling afsluiten voor uw premie. Hier leest u hoe u een betalingsregeling afsluit.
  • Dan ontvangt u een betalingsherinnering. Met een nieuwe datum om uiterlijk te betalen. U kunt ook uw betalingsachterstand in termijnen aan ons betalen.

  • Een betalingsregeling kunt u afsluiten voor uw:
    • Zorgpremie
    • Zorgkosten
    • Eigen risico of eigen bijdrage
    Lees hier meer over de mogelijkheden.
  • Ja. U heeft altijd recht op zorg uit uw basisverzekering. Voor uw aanvullende verzekering gelden andere regels. Heeft u na 70 dagen de factuur van uw premie nog niet betaald? Dan krijgt u een 2e aanmaning. En stoppen wij uw aanvullende verzekering. Als uw betaalachterstand is betaald kunt u volgend jaar een nieuwe aanvullende zorgverzekering afsluiten.