Hulp nodig bij betalen? Wij helpen u!

Hulp bij betaalproblemen

Betalen in termijnen
U kunt bij ons ook uw factuur in termijnen betalen. Dit kan door een betalingsregeling met ons af te sluiten.

Hulp bij uw geldzaken
Maakt u zich zorgen over uw financiële situatie? Geldfit kan u hierbij helpen. Met online tools of een persoonlijk gesprek.

Uw factuur later betalen
Komt u er niet uit? Neem contact met ons op
We helpen u als u moeite heeft met het betalen van uw zorgverzekering of uw zorgkosten. Samen met u zoeken we naar de beste oplossing. En kijken we met u mee hoe u grotere betaalproblemen kunt voorkomen.
U kunt ons bellen op 0900 - 80 18 (gebruikelijke belkosten). Bekijk de openingstijden.
Wilt u toch liever in gesprek met een onafhankelijke partij? Bel of chat dan met Geldfit.
Mogelijk ook interessant voor u
Meer over het incassobureau
Na de laatste aanmaning wordt uw rekening overgedragen aan het incassobureau.
Zorgtoeslag voor lagere inkomens
In sommige gevallen heeft u recht op zorgtoeslag. Dit kunt u aanvragen bij de belastingdienst.
Informatie over het CAK
Loopt uw achterstand op tot 6 maanden? Dan wordt u aangemeld bij het CAK.
Eigen risico gespreid betalen
Als u ieder jaar uw verplicht eigen risico verbruikt, kunt u dit ook in termijnen aan ons betalen.
Is uw aanvullende verzekering gestopt?
Als u uw premie niet betaalt, kan het zijn dat uw aanvullende verzekering wordt stopgezet. U heeft dan ook geen recht meer op vergoedingen uit die aanvullende verzekering.
Veelgestelde vragen
-
U kunt een betalingsregeling afsluiten voor uw premie. Hier leest u hoe u een betalingsregeling afsluit.
-
Dan ontvangt u een betalingsherinnering. Met een nieuwe datum om uiterlijk te betalen. U kunt ook uw betalingsachterstand in termijnen aan ons betalen.
-
Een betalingsregeling kunt u afsluiten voor uw:
• Zorgpremie
• Zorgkosten
• Eigen risico of eigen bijdrage
Lees hier meer over de mogelijkheden. -
Ja. U heeft altijd recht op zorg uit uw basisverzekering. Voor uw aanvullende verzekering gelden andere regels. Heeft u na 70 dagen de factuur van uw premie nog niet betaald? Dan krijgt u een 2e aanmaning. En stoppen wij uw aanvullende verzekering. Als uw betaalachterstand is betaald kunt u volgend jaar een nieuwe aanvullende zorgverzekering afsluiten.