Contact voor werkgevers

Let op: Bent u verzekerde? 

Dan helpen we u graag verder via de klantenservice.

Waarmee kunnen we u helpen?

Kies hieronder de hulp die het beste bij uw vraag past.

Vragen over een Collectiviteit

 

Meer weten over een collectiviteit voor uw organisatie? Of over het gezond en vitaal houden van uw medewerkers? Onze zakelijke adviseurs helpen u graag.

Vragen over mutaties

 

Heeft u vragen over mutaties? Of heeft u hulp nodig bij het gebruik van de Mijn UMC Zorgverzekering omgeving voor werkgevers? Onze Helpdesk medewerkers helpen u graag:

  • Neem contact met ons op via telefoonnummer: 088-131 16 75 (gebruikelijke belkosten). Wij zijn elke werkdag bereikbaar  vanaf 09:00 tot 12:00 uur.
  • Stuurt u liever een e-mail? U kunt ons mailen via mijn.umc@vgz.nl.

Vragen over uw werknemer

 

Heeft u namens uw werknemer vragen over nota's, vergoedingen of het afsluiten van een zorgverzekering? Wij mogen deze vragen niet zomaar beantwoorden, omdat het vaak om privacy gevoelige informatie gaat. Dit staat zo in de wet. Toch helpen wij u graag alvast verder. U kunt als werkgever namelijk toestemming vragen aan uw werknemer. Hoe u samen een machtiging regelt, leest u hier: